سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

دردسر جدید برای پوچتینو| دی‌ماریا به خانه بازمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۷۵۱۰۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
دردسر جدید برای پوچتینو| دی‌ماریا به خانه بازمی‌گردد؟
شنیده می‌شود دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پاریس سنت ژرمن به دنبال جدایی از این تیم به مقصد آرژانتین است.
به گزارش شهرآرانیوز، آنخل دی ماریا در تابستان ۲۰۰۶ بود که از تیم روساریو سنترال جدا شد و راهی بنفیکا شد. او بعد از درخشش در بنفیکا راهی رئال شد و سابقه بازی با پیراهن منچستر یونایتد را هم در کارنامه دارد و اکنون در پاری سن ژرمن بازی می‌کند.

دی ماریا تا سال ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

همسر این بازیکن ۳۳ ساله درباره تیم بعدی او گفت: نمی‌دانم چه زمان دی ماریا از فوتبال خداحافظی می‌کند، اما این را قطعا می‌دانم که آخرین مقصد او تیم روساریو است. هیچ شکی ندارم که او در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. دی ماریا از این تصمیم صرف نظر نخواهد کرد مگر اینکه دیوانه شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->